Vem är jag?

Jo det är precis vad jag ska berätta för er nu.


Jag föddes år 1992 i den lilla lilla byn Stöllet som ligger i norra värmland.
Där lekte livet men jag kände redan som ung tonåring att Stöllet inte var en plats för mig. När jag skulle börja gymnasiet flyttade jag till Karlstad för att börja frisörlinjen på Nobelgymnasiet. Tre år gick snabbt och sen var man "vuxen" och skulle slängas in i arbetslivet.


Efter studenten tog jag mitt pick och pack och två vänner och flyttade till Oslo (som alla andra svenskar)
Bodde där i ca två år och där lärde jag mig så oerhört mycket både inom frisörfaget och livet.


Våren 2013 fick jag ett jobberbjudande från en salong i Karlstad. Jag kände mig kluven hur jag skulle göra men bestämde mig för att ta chansen att flytta närmare vänner och familj och här har jag blivit kvar.
Trivs som fisken i vattnet på salongen och jag älskar verkligen mitt yrkesval.


Jag älskar att ta mig an nya utmaningar,utvecklas och nå nya mål.


Det var i och med när min kära vännina Ina gifte sig som gjorde att jag fastnade för bröllopsplanering. Det var även hon som pushade mig till att söka utbildningar och börja jobba med detta. Hösten 2014 gick jag två kurser som Bröllopsakademin i Stockholm håller i. Det var två mycket lärorika kurser som man får lära sig så mycket som man aldrig tänkt på inom bröllop, samt massa tips och trix.  Det ska bli så roligt att se vad detta leder till.


..och nu är jag här! Har precis skapat denna blogg och längtar efter att få dra igång. Meningen med denna bloggen är att ni ska få svar på era frågor kring bröllop och planeringen. Kommer även ge er tips på ex dukning, musiktips,frisyrer, kläder och en massa annat roligt. Så kul att Ni hittat hit!
Har ni några som helst frågor så ska ni inte tveka utan det är bara att maila mig på [email protected]

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0